Hopp til innhold

Handlekurv

Din handlekurv er nå tom

Reklamasjon

Skulle det være en feil eller mangel på en vare må du inne rimelig tid etter dette ble oppdaget gi oss beskjed om du skulle ønske å reklamere på dette. Henvendelser angående reklamasjoner kan rettes mot kundeservice@chrismoa.no. Om produktet har en feil eller en mangel, blir det behandlet som en reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven. Ved feil, har du en reklamasjonsrett på 2 år. 

Er varen kjøpt på Chris Moa eller chrismoa.no send oss en mail på kundeservice@chrismoa.no for å forklare saken. Oppgi bestillingsnummer/kvitteringsnummer og legg gjerne ved bilder av produktet for raskere håndtering hos oss. Reklamasjonsretten faller bort hvis produktet unormalt mye brukt, eller vasket feil. 

Vi står for returporto ved eventuelle reklamasjoner og må alltid få produktene tilsendt for å vurdere hver enkelt sak. 

Vi tar forbehold om skrivefeil og at fargegjengivelsen på produktet kan fremstå ulikt på skjermen enn i  virkeligheten. 

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med oss, vil disse utgiftene ikke bli dekket.

Vi følger Forbrukerutvalgets avgjørelser ved en eventuell tvist.